bazı şeyleri geç keşfediyor insan.keşke oğlum doğmadan yazmaya başlasaydım.herzaman kendi küçüklüğümü merak etmişimdir.neler yapardım,ne zaman konuştum ilk ne dedim.neyi en çok severdim...galiba eskiden çocuklara bu kadar ilgi gösterilmiyordu yada 5 çocuk olunca bi evde:) hangisiyle ilgilenilseydi:(
yazmayı severim aslında hemde konuşmaktan çok severim.çünkü seçerek yazarsın,düşünerek..ama konuşmak öyle mi bazen hiç istemediğini diyiverirsin.hem zaten söz uçar yazı kalır demezler mi?
aslında bu blog hem oğlum için hemde hayatımda geri kalan herşey için.yazmak kayıt altına almak ve bi zaman sonra okumak için...
oğlum şuanda 19 aylık oldu.çok hzlı büyüyor ve öğreniyor.hayat onunla hergün çok daha keyifli olmaya başladı.zmanla daha çok paylaşımlarımız olacak.birlikte sinemaya gideceğiz ,gezeceğiz,sohbet edeceğiz.şimdilik o günlerin hayalini kuruyorum ama o zamanda gelecek ve ben inşallah bütün ilklerimizi yazmaya çalışıcam.
bu ilk merhabam olsun sana sevgili blog.daha nice yazılarda buluşmak üzere kendine iyi bak:))
hoşgeldin blog alemine:=)
YanıtlaSilbende blog ile geç tanışanlardanım:(
ama tuttutuğum bir defterim var kızım için:=)
sana başarılar diliyorum:=)))
sağol betülcüm.evet baya geç oldu ama zararın neresinden dönülse kardır.umarım bundan sonra oğlumun ilerde okuyacağı kayıtlar tutarım
Sil