merhaba sevgili blog,
bugün kuzumla ilk aktivitemizi yaptık.Pepeeyi ziyarete gittik.Hava biraz soğuktu ama
yavrukuş çok mutlu oldu.yaş itibariyle tam olayı kavrayamasada pepee karakterleri ve kalabalık
onu mutlu etti.Oyun alanına sadece çocuklar giriyor büyükleri alamıyolar maalesef bende
biraz bıraktım ama yinede anne yüreği korkmadım değil.Çünkü çocuklar çok hareketliydi.
Bizim minik arada düşer bi yerine bişey olur diye çok telaş yaptım.
Onun bu mutluluğu görülmeye değerdi.Ahh çocuk olmak ne kadar güzel.Zaten çocuklardaki
özellikler büyüklerde olsa veli olurlarmış.
Böylece ilklerimize başlamış olduk.hemen yazımızı etiketleyelim ilerki zamanlarda yapacağımız faaliyetleri eklemek için:))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder