30 Ocak 2012 Pazartesi

YENİ ANNE:)

   





 Sevgili arkadaşım, taze anne adayı tuğba'cım bebişini  hayırlısıyla alırsın inşallah kucağına...
    tabii bilmen gereken bazı şeyler var bu konuda.gözün korkmasın sakın dünyanın en yüce duygusu annelik...daha ötesi yok bunun göreceksin:)
 


            anne olmadan önce:


*Anne olmadan önce,havanın soğuk veya sıcak olmasına aldırmadan istediğimiz yere gider,istediğimiz şeyleri yerdik.

*Anne olmadan önce ,istediğim saatte yatar ve yine istediğim saatte kalkardım.

*Anne olmadan önce seçımı hergün tarar ,dişlerimi hergün fırçalardım.

*Anne olmadan önce evimi hergün toplar ve temizlerdim.Ben evi topladıktan sonra kimse arkamdan dağıtmazdı.

*Anne olmadan önce ,birisi ne üstüme kustu nede çişini yaptı.

*Anne olmadan önce ,tahlil veya aşı için iğne yapılan bi çocuğu asla susturmadım.
Minicik iki yaşlı göze bakıp asla ağlamadım.Basit bir gülümsemeye asla dünyalar vermedim.Bir bebeğin uyumasını seyretmek için hiç geç vakitlere kadar uyanık kalmadım.

*Anne olmadan önce ,sırf içimden geldiği için uyuyan bebeği kucağımda taşımaya devam etmedim.

*Anne olmadan önce ,yüreğimin bedenimin dışında atabileceğini bilmezdim.

*Anne olmadan önce,hiç gece yarısı her on dakikada bir kalkıp her şeyin yolunda gidip gitmediğine bakmadım.Anne olmanın sıcaklığını,lezzetini,yürek acısını ,muhteşemliğini,duygusal doygunluğunu hiç tatmadım.

*Anne olmadan önce,bana mini mini minnacık bir bebğin "anne"diyeceği günü sabırsızlıkla bekleyeceğimi bilmezdim.

Ama şimdi anlıyorum ki,her türlü çilesine rağmen,anne olmak dünyanın en güzel
en harika ve en tatlı duygusuymuş.Ve anne olmak herşeye değermiş.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder